Pagina's

maandag 12 november 2012

#REF2 . 1

Jaa ik ben er, met deze fantastische herfst zijn de kleuren op een eiland nog mooier. De lage zon legt een laag goud neer op de duinen en de luchten zijn goed blauw. Een ideale werksfeer. Vanuit de container kijk ik uit op de dijk en mijn hotelkamer staat zo goed als onder de vuurtoren en midden in de duinen. Ik heb zin om nieuw werk te maken en ben echt heel benieuwd wat deze week me gaat opleveren. Ik wil eens verder op een idee dat ik een paar jaar geleden had om te werken met kleurfilters in de natuur. Meer concept dan deze laatste zin heeft het nog niet, maar ik voel het opkomen, ergens tussen mijn 3de en 12de chakra. Nu ga ik -voor mij dan, als homocomputeralis- iets heel onnatuurlijks ondernemen en een wandeling maken... als dat maar goed afloopt.

Hier een paar foto's



Aja dat #REF2 is mijn code om - als ik twitter zou hebben-  mijn berichten naar deze pagina te linken, wie weet werkt het ook via blogspot...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten