Pagina's

maandag 5 november 2012

Jongens wat een feest!

Nog geen dag terug vanuit Amsterdam en de volgende leuke projecten en exposities staan al op de agenda voor november!

Van 12 t/m 18 november mag ik een week aan het werk op Ameland tijdens de Ameland kunstmaand. Ik ben door Amelandkunstmaan en galerie Dit Eiland gevraagd een reflectie te maken op het werk van JCJ van der Heyden. In onderstaande prachtige locatie mag ik een week aan het werk, aan het eind van de week op zaterdag 17 oktober komt er een mini expositie van mijn bevindingen.



"The work of Dutch artist JCJ Vanderheyden who died last February is starting point for a series of visual explorations into his oeuvre during Art Month Ameland. Four alumni from Academy Minerva Groningen reflect upon his legacy. 

Four young artists visit Ameland separately and occupy our mobile observatory placed in the Westermiede meadows. They'll present their conclusions in four Digital Salons to be held during Novemver at Dit Eiland

Paralel to these events we'll present a rich selection of his paintings and printings in an exhibition that runs from half October until spring 2013. The project is supported by the local Kabel provider Kabel Noord."
 Vanaf 25 november zullen mijn video's uit mijn eindexamenwerk te zien zijn in de buitenbioscoop van het M.I.K.C. in Delden. Nog 20 andere kunstenaars zullen hun video's dan laten zien. Deze buitenbioscoop zal tot 7 december 2012 draaien.
Daarna zullen ze tot en met 31 december te zien zijn op diverse locaties zoals Goor, Markelo en Hengelo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten